Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 18 juni 2011

Wat een leuke dag heb ik gehad...

Hallo mensen,

Vandaag was de dag dat de workshop dag werd georganiseerd in Maarssenbroek door Krea 'Teja'. Voor mij een heel eind rijden...228 kilometer om precies te zijn!

Maar het lange stuk rijden was meer dan de moeite waard, want wat heb ik een leuke en gezellige dag gehad! Ik heb enkele mede DT leden ontmoet en ook andere bloggers. Het was mijn allereerste workshop die ik heb gevolgd, maar ik kan jullie nu alvast vertellen dat er meer gaan volgen...hihi!

We hebben een mooie doos met daarin een kaart gemaakt! Ik laat jullie alvast een glimp zien...


De rest volgt morgen, voor nu heb ik de lamp uit. Het was een lange dag, maar ik kijk er met veel plezier op terug!

Ik wil Thea & Jan bedanken voor de uitnodiging en de moeder van Thea...sorry ik ben erg slecht in namen...voor alle overheerlijke koffie, thee en broodjes! En natuurlijk Paula en Sjakkie voor de nodige uitleg bij de workshop.

Ik raad iedereen aan om een volgende keer ook te komen...want wat is leuk!

Fijne avond allemaal en slaap lekker...

3 opmerkingen:

  1. ohhhh ben benieuwd hoe het er helemaal uit ziet! Super dat je zo'n gezellige dag hebt gehad.. liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Anja en ik kwamen naar de open dag van uit maastricht 410 km retour.even shoppen,maar workshop hadden we niet op gerekend,maar mochten onverwacht nog mee doen,van iedereen konden we wat lenen,zoveel hartelijk heid zijn we nog nergens tegen gekomen.meiden allemaal bedankt het was voor ons een top dag.
    groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Mieke deze sneek smaakt zeker naar meer. Ik ben benieuwd.

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen