Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 26 juli 2011

kaartje gemaakt






Ik heb weer eens een ander kleurtje gebruikt... valt het jullie ook op? ik val altijd op "roze" tintje. en dit keer dacht ik: ik moet het eens anders doen.
De vorm die de kaart heeft. heb ik gemaakt met de spellbinders grand label one. Het afdrukje is van Hanglar. en gekleurd met de copics.
Ik heb gebruikt gemaakt van de nieuwste bloemen van Magnolia devintage daisies en ook het takje aan de rechterkant is een stans van magnolia de heart swirl de swirl aan de linkerkant is de nieuwste stans van cheery lynn designstropical flourish erg mooie swirl.
aan de achterkant is het kleedje ook nog een stans van cheery lynn design de French pastry.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden.

groetjes martine

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Martine, ik vind de kleuren prachtig. En de stempels van Hanglar zullen ook zeker nog in mijn verzameling komen, misschien komt er iets leuks met kerstafbeeldingen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje Martine! Prachtige vorm en hele mooie kleuren.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Martine en wat een mooie kleuren supers

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Mooie kleuren ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, vooral mooie kleuren.
    Groetjes Steffie

    BeantwoordenVerwijderen