Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 2 juli 2011

You're invited...

Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje van mijn hand. 

Ik heb voor dit leuke kaartje een Motivet stempeltje gebruikt, dit keer ingekleurd met de Copics,  en het designpapier is van Maja. Voor de zijkant van de kaart heb ik een Grand Nestabillitie gebruikt. Verder heb ik nog wat bloemetjes en de hartjes pons van Martha Stewart gbruikt. Dit kaartje is een uitnodiging om vrienden van ons uit te nodigen voor een etentje en ik vond het papier en het stempeltje hier uitermate geschikt voor.
Inmiddels hebben we van Thea en Jan al een nieuw pakketje mogen ontvangen, wat zijn we weer verwend. Langs deze weg wil ik Thea en Jan nogmaals bedanken, ik ga ermee aan de slag.

de voorkant van de kaart:

Vergeet zeker niet om even naar beneden te scrollen om te zien wat voor mooie creaties de andere DT-leden hebben gemaakt en voor de uitslag van de candy.

Ik wens iedereen, die vakantie heeft een hele fijne vakantie toe. Ikzelf ben nog lang niet aan de beurt, dus jullie zien van mij nog wel het één en ander verschijnen.

Tot de volgende keer,
Liefs van 

SJAKKIE

11 opmerkingen:

  1. Hoi Sjakkie, ik vind hem echt geweldig! ZO leuk ook dat stempeltje :) Enne ik ben benieuwd naar het pakketjes!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeel leuke kaart, ik zelf ben niet zo van motivet, maar hij is schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend mooi kaartje
    en dat papier
    geweldig

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie,

    erg leuk ! De stempel en ook het papier zijn heel toepasselijk voor een etentje.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Ik heb mijn pakketje ook binnen en ben er helemaal blij mee:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachige kaart en wat een mooi model prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel erg leuk uit, mooi model!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart sjakkie
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kaart, en inderdaad heel toepasselijk voor een uitnodiging voor een etentje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Leuk met die rand zo. Prachtig al dat groen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jacqueline , wat een ontzettend leuk uitnodigings-kaartje is dit !! Die stempel is zeker uitermate geschikt daarvoor....En wat heb je mooi gekleurd met de Copics. En alles mooi in 1 kleursoort gehouden. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen