Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 31 augustus 2011

In2stamps - Belletje in bloempot

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien gemaakt met een In2Stamps stempel, ze zijn nog t/m zondag 4 september in de aanbieding met 50% korting te koop, dus sla je slag zou ik zeggen.


Alle randjes van het papier heb ik met zwarte inkt bewerkt, het Designpapier heeft rondom een zwarte randje maar als je het snijdt houd je twee kanten wit over en dat vond ik persoonlijk niet zo mooi, vandaar.
Afbeelding heb ik gekleurd met derwent potloden.
Verder versierd met wat jute, roosjes, grote en kleine vlinder pons (merk onbekend) de grote heb ik ook door een  'ribbel maker' gehaald,  plakparels en glitter

Het papier is van Maja Design.
Stempel is van In2Stamps - Belletje in bloempot
Plakparels

Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en tot de volgende keer,

Liefs, Marlies

http://scrapcardsbymarlies.blogspot.com


7 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies , wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze lieve stempel ! En prachtig ingekleurd met de Derwents. Mooi papier gebruikt en super versierd. Erg leuk idee om die vlinder door de ribbelmaker te halen....die heb ik ook nog ergens liggen. Ga ik onthouden. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marlies, wat een lief kaartje. Je hebt geweldige kleuren gebruikt, ik hou hier wel van. En die ribbelmaker kan weer uit de kast, je ziet het steeds meer dat ie weer gebruikt wordt, super.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met mooie kleuren en wat een idee om een vlinder door de ribbelaar te halen ga ik ook eens uitproberen.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje
    en dat ribbel ding heb ik volgens mij ook nog ergens
    dus ga hem ook zoeken
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Marlies! Ik hou wel van die blauw tinten... En vanmiddag op de kop de kast in...kijken of ik ook nog ergens zo'n 'ribbel-ding' heb liggen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen