Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 17 augustus 2011

papieren tasje gepimpt










Vandaag heb ik een papieren tasje gepimpt altijd leuk om een kadootje in te doen.

Het papier wat ik gebruikt heb voor dit tasje is het papier van Echo park Be Mine. een heerlijke roze papiertje. (ik hou er wel van!)Ik vind het ook altijd wel prettig om meerdere vellen papier van 1 lijn te hebben. want zo kan je dat heerlijk combineren met elkaar.
Het stempeltje is van CC design. ik heb de vleugeltjes bewerkt met stickels en transparante parelpennen. zo krijg je een mooi glitterglans laag op je project.

de swirls die je hier en daar ziet zijn gemaakt met de Heart swirl van Magnolia
de bloemetjes zijn stansen van spellbinders carnations creations. de tekst/cijfer stansen zijn stansen van sizzlits dit is een lange strip. en een leuke klein lettertype. ideaal voor kaarten en projecten.

verder heb ik het geheel afgewerkt met Jutte en lint

Ik hoop dat jullie heb weer leuk vinden.

groetjes Martine

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig tasje, erg leuk met hele mooie kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Martine , wat een super leuk tasje heb je gemaakt !! En zo heerlijk zoet in het roze....erg leuk voor een meisje dat 4 jaar wordt !! Mooi papier heb je gebruikt. En dat met die 4 vind ik ook leuk gedaan. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig tasje heb je gemaakt zo'n leuke kleur voor een klein meisje van 4 jaar. zal ze wel super vinden en dan ook nog een cadeautje erin, helemaal top.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Martine,

    het is een geweldig meidentasje! Inderdaad mooi het papier van 1 lijn. Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje weer Martine.
    Je bent daar echt een KEI in.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk dit tasje Martine :)
    Heel lief!!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen