Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 10 augustus 2011

You & me

Hallo allemaal,

Terwijl ik dit bericht op de blog zet zijn Thea, Paula en Jan druk in de weer met het opbouwen van de stand van KreaTeja op de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Wij hopen dat wij komende dagen weer velen van jullie mogen ontmoeten, kom even gezellig langs voor een babbeltje! Ik ben er zelf donderdag en vrijdag te vinden.

Heel toevallig heb ik, net als Anneke, een keer een LO gemaakt. Deze foto kwam ik tegen met het opruimen en ik wilde graag nog iets in een 3d- fotolijst maken.


Het design-papier wat ik heb gebruikt is van EchoPark (Be mine) , de takjes zijn gemaakt met een super mooie stans van Cheery Lynn . Verder heb ik wat bloemetjes gebruikt en de roze letters heb ik ooit bij het Kruidvat gekocht.  Overigens de foto is al weer een lange tijd terug gemaakt, dus inmiddels zijn Ton en ik wat ouder (en zwaarder) dan op de foto.

Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden en wie weet zien we jullie op de beurs in Den Bosch.

Groetjes van 
SJAKKIE

4 opmerkingen:

  1. heel erg mooi
    heb je dat zelf gestempeld onder
    je foto
    ik vind het een hele mooie layout
    en zondag ga ik naar den bosch
    had eigenlijk moeten werken
    maar dankzij het kaartje wat ik bij jullie heb gewonnen met de candy
    heb ik een vrije dag gevraagd
    en nog gekregen ook
    dus ik verheug me op zondag

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjakkie , wat een prachtige LO !! Mooi in zwart met roze. En wat een gave foto van jullie tweetjes....Zo jong nog. En even een berichtje voor Gré : De beurs is zondag niet meer....En Sjakkie : Tot vrijdag !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk lo-tje en leuk om jullie op de foto zo lekker jong te zien,hihi.
    Mooi papier ook.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hem al in het echt gezien en hij is echt heel mooi, leuk gedaan zo.
    Zal best mooi staan boven jullie bedje.
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen