Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 28 september 2011

Halloween labelkaart

Vandaag wil ik jullie mijn labelkaart laten zien.
De stempel die ik hiervoor heb gebruikt is van crafty sentiments design en hij heet
"Billy Pumpkin Pie", die ik ingekleurd heb met de distress inkt refills.

Hieronder zien jullie hem helemaal.
Ik heb voor de tag zelf de stans van Sizzix (Tim Holz) gebruikt en ook het
randje aan de rechterzijkant is van Sizzix.
En niet te vergeten het ovaaltje waar ik de tekst in heb gezet is ook van Sizzix.
De tekst heb ik gewoon in Word gemaakt.

Hebben jullie trouwens de dagaanbieding al gezien?
Dat is die super gave Sizzix klok stans voor slechts € 14,95

Verder is het hekje een doohickey van Magnolia en ook de bloemen,
het zigzag band en die grappige charm komen uit de webwinkel.



Als jullie ook zin hebben om een leuke tag te maken, kun je natuurlijk
meedoen met onze Krea 'Teja' challenge, je vind hem hier.
Er zijn al 12 super leuke inzendingen binnen, maar je kunt nog steeds meedoen hoor!
Omdat dit de eerste keer is dat we een challenge houden, hebben Jan en Thea zelfs
drie keer een cadeaubon van 10 euro beschikbaar gesteld, super toch?

Dat was het weer voor vandaag, fijne dag allemaal!

P.S. Ik zag dat verschillende materialen die ik heb gebruikt op dit moment
uitverkocht zijn in de webshop, maar je kunt ze toch gewoon reserveren hoor.

17 opmerkingen:

  1. Wat een gave tag! Ik vind je stempel helemaal top en zo mooi ingekleurd! Wat leuk de tekst zo in die label.
    Het papier is geweldig. Zo mooi voor halloween.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww, wat een prachtige tag heb je gemaakt. Wat een schattige stempel heb je gebruikt. Echt een schatje. Heel erg mooi ingekleurd en met de wolkenpracht.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwww Jeanet, wat een geweldig tag heb je gemaakt....en je kleurwerk is een extra complimentje waard!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooooow Jeanet, wat mooi gedaan weer.vind je kleurwerk prachtig en ook de wolkenlucht als achtergron helemaall top.
    Helaas past de dagaanbieding niet door mijn trouvaille, want ik vind de klok prachtig, maar helaas niet geschikt voor mijn apparaat.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wuaw ik vind je tag echt helemaal geweldig Jeanet :) Super leuk!! Enne die stempel ligt ook te wachten hier :) hihi
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jeanet , jij bent lekker bezig !! Wat een gave tag is dit. Mooie herfstkleurtjes gebruikt. Heb je al iets van Angelique gehoord ?? Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whoaw dit is echt een poeppie
    wat een leuk stempeltje
    hij is echt schitterend je tag

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jeanet,

    deze is echt ontzettend leuk en mooi! Mooi ingekleurd stempeltje en het blauwe eromheen vind ik ook heel erg leuk bedacht!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf Jeanet. Een leuke halloween kaart.
    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf....en zo mooi ingekleurd.

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende label jeanet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige halloween tag Jeanet, super mooi gemaakt en met een schattige stempel die geweldig is gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige tag en wat een leuk afdrukje heb je erbij gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke tag Jeanet, erg mooi! Leuk stempeltje!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende tag.En het afdrukje is ook echt een plaatje om te zien.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gave tag, het afdrukje vind ik ook heel leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen