Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 23 februari 2012

paas verassing

Hallo allemaal , 
Het  is mijn beurt weer vandaag om wat te laten zien ....
Ik heb van een bruine zak een tasje gemaakt met paaseitjes! De stempels die ik heb gebruikt zijn van forever friends.... een heel clear vel vol met super mooie paasstempeltje ...ook  het kleine paashaasje op de tag komt van dit vel ...

 Het papier is van pion    zo lief  en zacht van kleur !! Natuurlijk heb ik weer gekleurd met de twinkling H2O  want dat blijft mijn favoriet op het moment als het om kleuren gaat !!
 Ik heb de tags gemaakt met dookichky,s van magnolia en ook weer verschillende nestabilities gebruikt
 Ook het taart randje en bloemen komen  uit de winkel ......
dankjullie wel voor het kijken weer en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ...
liefs Raffa

30 opmerkingen:

  1. wat een mooi tasje, en het konijntje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww wat is dit keigaaf Raffa!! Toppie!

    Liefs Jenine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het echt weer een kunstwerkje alle raffaela :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend Raffa, wat een schat van een tasje met leuke paaseitjes.
    Wat is er veel te zien zeg op dit tasje PRACHTIG!!!

    liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Raffa,
    och wat heb je dit mooi gemaakt! Heel leuk zo met die beertjes en konijntjes.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, wat heb je dit mooi gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je creatie ziet er weer superleuk uit raffa.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een toppertje....echt een leukie...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie heb je gemaakt, super.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is super leuk zeg

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vind hem prachtig raffa

    wat mooi en lieve halo vriends beertjes

    en het kleur van papier ook heen mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt weer Raffaella.
    'gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooo heel mooi!! wat een lief afdrukje gebruikt. die is prachtig.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een geweldige creatie!! en je bent op tijd begonnen! ik had er nog helemaal niet aan gedacht, goed idee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het weer een snoepie geworden. En wat ben je toch een kanjer in versieren. ZOveel te zien. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel lief en schattige tasje Raffa! Prachtig gemaakt met mooi papier en schattige stempels. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb er even geen woorden voor zeg, zo gaaffffff ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superschattig weer. Die stempeltjes heb ik nog ongebruikt liggen, wordt tijd dat ik er eens wat mee ga doen...bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat schitterend gedaan. Prachtig gewoon.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hai Raffa, wauw wat een geweldige creatie heb je gemaakt zeg! helemaal super. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh nee, weer leuke neiuwe stempels
    Ik heb nog maar net de kerstkaarten uit mijn systeem en nu zie ik alweer de paascreaties. Erg leuk hoor

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieve paashaasjes! Natuurlijk dat je daar zo'n mooi tasje in voorjaarskleuren mee maakt...Zelf ben ik nog even bezig met wat winterse kaarten en het bijkomen van carnaval hier.Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Raffa,

    Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt het ziet er heel mooi uit.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat superschattig!!
    Heel erg mooi!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig paascadeautje, heel erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat schattig zeg, erg leuk gedaan.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig zeg, zo met dat Forever Friends, super!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen