Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 30 juli 2012

Hopeful...


Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik er alweer, dit is wel mijn eigen dag:-) En ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden, want ik heb alweer een tag voor jullie. Ik zat nog helemaal in de 'tag-flow'...haha!


De tag is gesneden uit Kraft cardstock met een die van Sizzix - Tag and bookplates. Ook hier ben ik in de weer geweest met distress ink - vintage photo. Het design papier komt uit een paper pad van My Minds Eye 



Het afdrukje is gemaakt met een stempel van Whimsy Stamps - Hopeful en ingekleurd met copics. Er zijn hele mooie stempels van dit merk, ga maar eens kijken in de SHOP.

Achter het afdrukje zit een Tag and bag, waarvan ik de witte tag heb vervangen voor eentje gemaakt van het design papier. Hierop kun je een leuke tekst achterlaten voor de ontvanger/ster.



Ik heb de volgende stansen gebruikt:
Magnolia Doo-hickey - So wrapped lovely
Verschillende Nestabilitie's van Spellbinders

Verder wilde ik niet teveel aanbrengen, want dan zie je de mooie tekst op het design papier niet weer!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe en tot de volgende keer!


12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Mieke,

    Mij verveelt dat nooit hoor zo`n mooie tag en de stempel is heel mooi

    een fijne dag
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met zoiets moois verveel je niet hoor.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mieke,

    Ik vind het helemaal niet vervelend dat jij van die mooie tags maak hoor ze zijn prachtig gemaakt met heel veel mooie details er op verwerkt.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Mieke, wat een mooie tag. Ik heb die mooie stempel ondertussen ook en vind 'm prachtig, maar wel een hele klus om in te kleuren ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende Tag heb je weer gemaakt!! Mooie stempel en mooi ingekleurd!! Leuk zo met die tweede Tag erin gestopt!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. SUPER is je tag geworden schitterend om naar te kijken en niks vervelend dit is genieten:)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig leuke tag!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke tag Mieke en wat is dit afdrukje prachtig ingekleurd.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mieke, tags vervelen volgens mij nooit en zeker niet als het zulke mooie exemplaren zijn.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen