Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 11 december 2012

Challenge 15....Angel Wings....

Alweer tijd voor een nieuwe challenge....en omdat we langzaam maar zeker in de kerstsfeer komen, hebben we ook nu een kerst projectje:
"ANGEL WINGS"....ik heb weer een patroon die jullie gratis kunnen downloaden van de Krea 'Teja' website.
En jullie kunnen je daar lekker op uitleven en ons laten zien wat je ermee gedaan hebt.
Ik ben erg benieuwd. Dit is mijn voorbeeld.







Ik heb alle delen van de vleugels met een chalkje bewerkt en daarna met stickels.
Het design papier is van Maja Design en de stempel is "Tilda vangt de sterren" uit de "Nativity" collectie van Magnolia.
Ik heb deze ingekleurd met Twinkling H2O's: Natural Linnen, Fuzzy Peach, Golden Sand,
Desert Clay.
De ijssterren zijn van Unique, die binnenkort in de winkel te verkrijgen zijn.
Voor de rest nog wat lint, pearlpen, charm en scrappersfloss gebruikt.





Ik hoop dat jullie massaal met deze challenge meedoen. We hebben de regels een beetje aangepast.
Vanaf deze challenge mag je meedoen met meerdere challenges....maar met een max. van 3.
Dus je mag met je project nog aan 2 andere challenges meedoen, want deze challenge is nr 3...is het nog duidelijk, hahahaha. 
Als je meedoet vragen we je ook om het bloglogo (met link naar dit blog) op je eigen blog te plaatsen.


Dus doe gezellig mee, print het patroon uit en ga aan de slag, want wie wil nou niet € 15,- winnen en kunnen besteden in de webshop van Krea 'Teja'.

Lieve Groetjes, Thea

20 opmerkingen:

  1. Oooo dit ziet er super uit.
    Bedankt voor het patroon en ik ga kijken wat ik ervan maken kan.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt heel mooi, leuk voor de kerstboom! Bedankt om het patroon te delen Thea!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi patroon en leuk wat je ermee gemaakt heb.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt heel erg mooi! Ik ga eens kijken als ik er wat mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow prachtig en wat een uitdaging!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wauw wat is dit super zeg Thea ik vind het een fantastisch sfeertje hebben, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb me heerlijk uitgeleefd op deze geweldige opdracht, hihi maar ik zie dat mijn link geen foto heeft maar een vreemd plaatje....ik link hem opnieuw..willen jullie de eerste dan misschien verwijderen????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan hem niet opnieuw linken want hij bestaat al zegt ie....klopt natuurlijk wel maar......?????
    Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Plony,
      We hebben de link verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar het plaatje blijft onzichtbaar. Waarschijnlijk een fout bij InLinkz. We zullen het in de gaten houden.
      Groeten,
      Thea & Jan

      Verwijderen
  9. leuk patroon je hebt er iets moois van gemaakt, ik ga er ook aan beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook ik ga er mee aan de slag hoor, maar mijn printer is leeg, dus heel ff wachten hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hallo, ik heb net mijn blog toegevoegd alleen zie je nu mijn angel wings niet, maar als je hem aanklink ga je wel naar mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. sorry te snel geweest, nadat ik het had doorgemaild aan jullie geen foto, nu wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind je vleugels ontzettend mooi Sjakkie het is een plaatje geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creatie Thea.
    Zou je even de moeite willen nemen om mijn mailtjes te beantwoorden???
    Groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer, i had done with my Angel wings but in those day i have not internet whole day .. :(

    Maybe next time , i could join .. btw thanks for template and i will link back here if im posted in my blog.

    ALvast bedankt Djyoti

    BeantwoordenVerwijderen
  16. this my angel... and thanks so much for the template...

    http://djyoticrafts.blogspot.nl/2012/12/metal-angel.html

    BeantwoordenVerwijderen