Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 23 november 2012

HUGS AND KISSES ....


-
-
-
-
Lieve Volgers !

Vandaag mag ik jullie weer iets inspirerends laten zien.
Ik heb gekozen voor een helemaal witte kerst-kaart zonder designpapier.
De Tilda is uit de winter-collectie van vorig jaar
daar zitten nog steeds erg leuke stempels bij die nog steeds bruikbaar zijn 
EN ook nog eens verkrijgbaar in de webshop.
Tilda With Snow Heart heb ik gestempeld op Cotman aquarelpapier.
Ze is ingekleurd met distress-inkt :
Tattered Rose , Pumice Stone , Vintage Photo , Broken China.
Het hart is bewerkt met stickles ( silver ).
-
-
-
-
-
-
-
-
De basis van de kaart is een Go Kreate mal.
Ik heb wit cardstock gebruikt , ribbelpapier en een papieren doily.
Alle randen heb ik bewerkt met de Paper Distresser van Tim Holtz.
Daarna lekker ingesmeerd met gesso.
Aan stanzen heb ik gebruikt :
Magnolia kerstboom en hekje.
Sizzix Butterflight.

Overige ingredienten :

parelketting en lint
belletjes
veertjes
paperclips
bloemen , spacers en splitpennen
kleine wattebolletjes
glitter plakparels
tekst-stempel ( merk ? )
naaimachine
embossing folder ( vlinders en kerstbomen )
-
-
-
-

En hier zien jullie de kaart in zijn geheel :


-
-
-
-

Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden.
Denken jullie ook nog aan de challenge ?
Met de gratis te downloaden Angel Wings ....
Verder wens ik jullie een heel fijn weekend !

TOT DE VOLGENDE KAART !



12 opmerkingen:

  1. prachtige creatie, mooi gedaan joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk kaartje, ziet er goed uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie christa....moet ik toch ook maar eens doen helemaal wit...leuk effect....

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje in wit.
    fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje in wit.
    fijn weekend paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, knap hoor zo'n witte kaart, moet altijd maar afwachten hoe dat uitpakt, maar het is je uiteraard weer heel goed gelukt.
    Mooie details weer, een echte Christa-kaart.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje zo helemaal in het wit!! Super leuke details!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Christa die is weer heel mooi en dat helemaal in het wit echt prachtig.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf kaartje, mooie dat wit!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die super geworden Christa, ik vind hem werkelijk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woww mooi zeg ,heel apart , prachtig

    BeantwoordenVerwijderen