Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 20 november 2012

Me to You

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien
met het stempeltje van Me to You genaamd present.
Het frame erachter heb ik gemaakt met de frame rechthoek van Noor.

ingekleurd met de copic markers;
beer - E43, E42, E41
schaduw - W2
neus - B00, B12
cadeau - YG 63, YG 67, E08, E09
achtergrond B12, B00, B000

De basisvorm van de kaart is uitgestansd met een stacker nesting die van Cheery Lynn Design.
De voorkant van de kaart heb ik naar buiten toe dubbel gevouwen en daarop weer de stans van
Noor geplakt.
Het designpapier komt uit een paperpad van Glitz, Joyeux Noel, zulk mooi papier!

Alle randjes zijn weer bewerkt met gesso en aan de binnenkant een
hoekstansje van Noor, met daarop een paar bloemetjes.
Ook de tekststempel "oeps Sorry te laat" is van Noor.

Tot zover mijn berichtje voor vandaag,
morgen kom ik samen met Christa terug voor onze DUO kaart!

Groetjes,


6 opmerkingen:

  1. Ow, ik had hem juist op het blog van Jeanet al gezien ;-) Hij is prachtig!!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer, het is zo'n geweldig lieve beer dit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtige kaart Jeanet!!!leuk hoe je dit model heb gedaan.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie kaart! Leuke tip om je kaartje eens een keertje zo te vouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje.
    Mooi model.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje en mooi papier!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen