Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 17 december 2012

A time for Joy

Goedemorgen allemaal,

Het weekend zit er weer op en dus een nieuwe week is aangebroken. En maandag betekend voor mij dat ik om de week aan de beurt ben om jullie te inspireren en dit is dus weer mijn week:-)

Nog acht dagen en dan is het weer kerst, ik heb er zin in! Bij een winkel zag ik hele leuke figuren van ijzerdraad waar micro verlichting om heen zat. Toen ik ze zag liggen riepen ze mijn naam.... "Mieke, koop ons en pimp ons dan...." 

Maar het werkte wel...want er glipten zo twee mijn mandje in...whaha! En dit is wat ik ermee gemaakt heb...




Het afdrukje is er weer ééntje van Magnolia - Oud zweeds kerkje. Afgedrukt met Archival - Jet black inkt op Cotman papier en is ingekleurd met de Twinkling H2O's



Ik heb twee maal de frame gestanst van Noor! design en terwijl het cardstock nog in de mal zat, deze bewerkt met distress inkt. Gaande weg besefte ik dat ik niet de juiste kleur blauw cardstock in huis had en dus moest ik creatief zijn... Wit cardstock gepakt en de blendingtool er op los gelaten in dezelfde kleur blauw als het frame van Noor! design. En probleem opgelost:-)


Dit is de achterkant en met de lampjes uit zie ik net:-)

Ik heb bewust niet te veel tierelantijntjes toegevoegd omdat anders het 'zwevend' effect zou verdwijnen...


Hier zie je de ster voor mijn raam hangen en ik kan jullie vertellen: Het ziet er erg mooi uit in het donker! En natuurlijk bij daglicht ook...hihi! 


Benodigheden:
Magnolia - Oud zweeds kerkje
 Cotman papier
Archival inkt
Spellbinders - rond en geschulpt
Distress inkt -  Stormy Sky
Blauw Tule



Dit was het voor vandaag! Morgen is er weer een collega van mij met wat inspiratie voor jullie! Een hele fijne maandag allemaal...



16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie zeg !!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er prachtig uit! Deze ga ik ook maar onthouden.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er schitterend uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi resultaat!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke
    Wat ziet dit er prachtig uit zo leuk ja en als je iets ziet wat je denkt te kunnen gebruiken nou dan gewoon in je mandje laten glippen want nu heb je een uniek exemplaar
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, die mieke....wat een leukie en wat gaat het je goed af dat kleuren met Twinkling H2O....super gedaan....

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke idee met een schitterend eindresultaat.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee om zo de ster te versieren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat GAAF om de ster op deze manier op te leuken,
    I LOVE IT.....
    Fijne Feestdagen, en een Gelukkig Nieuwjaar.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow... wat een super-ster Mieke!
    Erg leuk en origineel idee. :D

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. o wat mooi zeg met een ijzeren ster en toen dit er van gemaakt prachtig

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen