Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 24 december 2012

have yourself a merry little Christmas

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk zijn we allemaal druk met de komende kerstdagen en hebben jullie de kerstkaartjes al de deur uit. Toch wil ik jullie mijn laatste kerstkaartje van dit jaar laten zien. Sommigen zullen het model wel herkennen, want het is gemaakt naar aanleiding van een Sol, gegeven door Raffaeala op facebook.

De kaart is al bij de ontvangster aangekomen en ik vermoed dat de choclaatjes ook al op zijn...


binnenin een verrassing met chocolaatjes:

Het design-papier wat ik heb gebruikt is van Pion Design. Het stempeltje is van Magnolia en is ingekleurd met Distress Markers. Verder heb ik gebruik gemaakt van een Nestabillitie; 2 stansen van Memorybox (swirl en takje). Het geheel is afgemaakt met lint, bloemen en pareltjes.


Dit was mijn laatste blogbericht voor Krea TeJa in 2012. Volgend jaar ben ik weer van de partij en ik hoop jullie ook. Ik wens jullie fijne feestdagen en al het goeds voor 2013 toe!

Groetjes van 
SJAKKIE


        

10 opmerkingen:

  1. super mooi
    ook hele fijne dagen en een goed 2013

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk gemaakt zeg, fijne dagen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er weer prachtig uit!
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt Sjakkie!
    Fijne feestdagen, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de kaart is bij de ontvanger aangekomen en staat te pronken op de kast, nog met de chocolaatjes erin, die eten we met de kerst wel op.
    Nogmaals fijne feestdagen.
    Liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt en voor jou ook hele fijne kerstdagen en een goed 2013.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een supermooie luxe kerstkaart! Erg leuk.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sjakkie,
    wat een geweldige creatie! EN leuk dat je weet dat de chocolaatjes al op zullen zijn!!
    Heel fijne dagen allemaal, DT-ers!!
    Veel creatief plezier in 2013
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen