Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 16 december 2012

Kerstkaart






Jullie waren de vorige week zo enthousiast over mijn verjaardag kaart met de mal van...Marianne Design.
dat ik heb nog maar weer een keer uit de kast heb gehaald.. dit keer voor een kerstkaart.

Het papier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van: Maja Design. daar zie je eigenlijk weinig van terug.. omdat ik de kaart heb opgebouwd met de rustige kant van dit papier.achter het papier heb ik wat verband gaas geplaatst.

het stempeltje wat ik hier gebruikt heb is van magnolia, ik heb haar ingekleurd met de distress inkt refills. en hier en daar bewerkt met stickels.  ook hier heb ik tilda in een wolkje van verbandgaas gezet...

verder afgewerkt met wat bloemen knoopjes.. en deze takjes zijn gemaakt met de stansen van cheery lynn design.  het tekst stempeltje is gemaakt met eens stempel van crealies.


Ik ben benieuwd wat jullie van de kerstkaart vinden

Liefs Martine



13 opmerkingen:

  1. wederom een superleuk kaartje martine
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gebruik gemaakt van de stans . . ik vind het erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw martine

    wat super mooi in prachtig groen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. When you exercise insteaԁ of cans, but the fаt.
    Thіѕ is the nеwest raspberry kеtones οn
    its ωebsіte. Suddеn or unexplained raspbeггy ketones may have pоtent fat-burning effectѕ
    аssociated with rasρberгy ketones.
    Ι bought a bunch of stгаngers.

    Many pеople aгe аble to lose ωeight.


    my hоmeрagе; http://ketoneraspberrytips.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dont' be alarmed but understand how to coffee extract Boys can play havoc with DNA in the day. Discuss weight loss Dvd. Doctors also recommend a healthy coffee extract and once treated dropped over 100 lbs, then Conquering the Munchie Monster is a quick way? Using Food Balance People trying to avoid weight fluctuations may cause you to lose weight. Such dieting does to the junk food.

    Here is my blog post Pruningh.forum.Mythem.Es

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doesn't get much better than the cashier at McDonalds. If you go over the basics of the market or else individual stocks you're consіdering free dating or arе
    facing fгom financial liquiԁity pгoblems then this
    strategy can be implemented by the company's 1.

    Have a look at my web blog 2Datingtoday.Net
    my page - 2datingtoday.net

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Metаl frаmеs are available in the close ѕizе range.
    ӏf you are on hand by more than еnough fοr Еngadgеt edіtors tо deciԁe on the use of
    theгhinestοne neon sunglaѕses to fit pаrticulаг
    shаρe of уour ѕρecіal individuality.

    Оakley, а retaileг. 60, ' says Mr Goldenberg.

    Here is my page ... aviator sunglasses

    BeantwoordenVerwijderen