Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 10 december 2012

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. Dit keer is het mijn kaartje wat ik heb gemaakt n.a.v. de laatste Sol bij Krea Teja op facebook, o.l.v. Raffaela.

Het kaartje gesloten:

en het kaartje open:

Het papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design. De stempeltjes zijn van Magnolia en zijn ingekleurd met distress markers. Ik heb twee Nestabillities gebruikt (ster en voor- en binnenkant), de swirl is gemaakt met een stans van MemoryBox en ook de tekst is gemaakt met een stans hiervan.Voor de ijssterretjes heb ik een stans van MFT Die Namics gebruikt. Verder heb ik wat bloemen, lint en parelsteentjes gebruikt.


Aanstaande woensdag wordt er weer een SOL gegeven op facebook, dus meld je snel aan en doe gezellig met ons mee!

Ik wens jullie een fijne (werk) week toe!
Tot de volgende keer,

SJAKKIE

10 opmerkingen: