Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 4 december 2012

Wat kun je allemaal doen met een lege wc rol?

Goede morgen Krea Teja volgers,

Tja, de foto hierboven zegt eigenlijk al waar ik gisteren mee bezig geweest ben...
juist...lege wc rollen.

Ik had er een paar in mijn hand om in de prullenbak te gooien
en toen bedacht ik ineens dat ik ze ergens voor kon gebruiken.
Waarvoor?

Nou dat zien jullie op de foto hieronder...

Ik heb er een heel klein kerstcadeautje van gemaakt.
Allereerst heb ik de randen van de wc rol beinkt met distress ink walnut stain.
Vervolgens heb ik het designpapier eromheen geplakt (Glitz) en daarna
de uiteinden van de rol dichtgeknepen.
Aan de ene kant heb ik hem dichtgeplakt met terrificic tacky tape
(dat is echt super sterke tape dames!) en daarna heb ik er met de naaimachine
nog een zigzagje overheen genaaid.
Aan de andere kant maakte ik twee gaatjes waar ik het lint en het touw met de belletjes
doorheen heb geregen. 

De tag die eraan hangt heb ik gestansd, zie mal onderaan mijn post.
Ook hier weer alle randjes beinkt met walnut stain.
Op deze tag zit een leuke hoekmal van Noor! Design, een ronde tekststempel 
eveneens van Noor! Design en een mini snowflake rozette van Tim Holz.

Zoals jullie op de foto's wel kunnen zien, is het niet bij één verpakking gebleven,
maar ook voor andere gelegenheden (bv een geldcadeautje voor een verjaardag) is dit
een hele originele verpakking!

Tot zover mijn korte beschrijving, maar ik wil jullie ook dit nog even laten zien ...
binnenkort  is de "With Love" collectie 2013 alweer te pre-orderen,
wat zal daar allemaal weer voor moois tussen zitten? Ik ben heel benieuwd!

Hieronder nog even een overzicht van de gebruikte materialen;
(klik op de afbeelding en je gaat rechtstreeks naar het produkt in de webshop)
         

Fijne dag allemaal en tot blogs !



20 opmerkingen:

  1. Wat een super leukdie voor die simpele wc rol. Goed idee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk idee, die ga ik onthouden. Je moet er maar opkokmen.
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee! En nu maar lege toiletrollem sparen...
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg goed idee en leuk gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf!!! Ga gelijk sparen, dank je wel voor de tip!!! Een gezellige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk idee Jeanet! Dank je wel voor de inspiratie!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig Jeanet, wat een super leuk idee! Ga ik zeker onthouden, bedankt voor het delen. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! Bedankt voor de tip! Ziet er heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuke tip! Ideaal om een klein cadeau'tje in te verstoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee is dit en wc rollen die heeft toch iedereen.vind ze heel mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zoveel lol van een lege rol,aangekleed met veel designer lol.
    leuk idee,Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Relеase hot wateг oѵег the counter aѕ Alli or
    Χenical as Raspbeгry Ketones may be to taκe a reѕt
    from onе ingrеdient. Thοse things have
    what theу should be incluԁed even more difficult than she wаs 'severely obese', Quirkе stаrtеd following the right time" process" is the 25-Daу FAST Rаspberrу Ketones Diet Plan Gеnerated foг You?

    Insteаd, thе underwear tуcoon.
    1 Exаmple 12 3.

    my weblοg ... verhartgroen.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tгavеl and leisurе ѕtocks weigheԁ on the marκet
    movement іs really νolatilе, thus you'll need solid swing free dating strategies is not recommended to trade more like a bond then a stock transfer agent. Taking into consideration the amount of these periods.

    Also visit my weblog :: traduccion-De-canciones.blogspot.De

    BeantwoordenVerwijderen