Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 19 december 2012

Yeahhhh het is weer DUO-DAG....


Hoi dames, vandaag willen ik en Tina een mooi voorbeeld laten zien
van mijn patronen site/blog.
Volgend jaar zal dit dan ook regelmatig gebeuren door één van de
DT-leden.
Dit is patroon 5 (halloween) en daar heb ik in dit geval de bijlage (kerst) bij gebruikt.

Hoe is dit gemaakt? de basis is gemaakt met wit cardstock.
Dit is een doosje en dit kun je ook beter zien op mijn patronenblog bij patroon 5 HALLOWEEN.
Dit doosje is bekleed met Fabscrap design papier.
Zoals jullie op de foto hieronder kunnen zien is de bovenkant een easel.
De bijlage bestaat uit de twee kerstbomen en een slee....ik heb op de easel het rondje gebruikt van het halloween patroon en daarop de bomen en slee  geplakt, deze natuurlijk wel eerst versierd. De boompjes voor de slee is van Tim Holtz.
De tekst en afdrukje is van Magnolia. Alle versierseltjes op het doosje is van Magnolia....er liggen ook 3 kadootjes op dit zijn ingepakte suikerklontjes...lachen toch....kreeg dit als tip.
 


Rondom het doosje zit een slinger met belletjes, dit is een mal van
Memory Box.
Achter de grote boom zit een mooie postcard stempel. Deze is binnenkort weer in de winkel, ze zijn onderweg...
Ook heb ik daar de sneeuwsterren gebruikt van Tim Holtz.




 Op de boom zitten leuke ijssterren deze zijn van Unique.
En van een parelketting heb ik de slingers gemaakt.
Ook heb ik gebruik gemaakt van een chalk, stickels, snow tex en een pearlpen.

Mijn afdrukje is ingekleurd met Twinkling H2O:
Natural Linnen, Fuzzy Peach, Golden Sand, Desert Clay, Navajo Pearl en Ice.




En deze is van Tina....ook zo mooi geworden....
Dezelfde produkten....patroon, papier, stempels en toch zoooo anders, leuk is dat toch om te zien.
Op het rondje onder de grote boom zit de klok van Tim Holz ook heeft ze gebruik gemaakt van de ijsterren en doilie (distressed doilie) van Tim Holtz.
De ijssterren op de boom is een pons van Martha Stewart.



Wij hebben er weer met veel plezier aan gewerkt en ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Genoeg inspiratie zou ik denken...
Neem ook eens een kijkje op mijn patronen blog wie weet zie je wel wat leuks....
Het blogadres is kreatejapatronen.blogspot.nl

          

Wisten jullie dat als je op één van deze plaatjes drukt dat je gelijk in de winkel komt op dit product....???

    

Groetjes Tina en Thea

19 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende creaties meiden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide creaties zijn super meiden
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt dames!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry dames dat de tekst er zo raar op staat, maar dit doet blogger zelf...heb het geprobeerd aan te passen...maar helaas....grrr

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn geweldig alle 2, wat een project zeg, je weet niet waar je kijken moet, zoveel mooie details.
    Ja thea dat met die tekst ken ik, dat had ik de vorige keer ook, heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn geweldig alle 2, wat een project zeg, je weet niet waar je kijken moet, zoveel mooie details.
    Ja thea dat met die tekst ken ik, dat had ik de vorige keer ook, heel vervelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide zijn prachtig, zoveel te zien!
    Beiden prachtige kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O geweldig mooi dames wat een leuk idee de suikerklontjes ! Top !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Dames prachtig gemaakt!!!!kijk mijn oogjes uit hele mooie details!!groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een prachtige projecten, supermooi!!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide zijn ze geweldig meiden :) Helemaal te gek! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige allebei super mooi kerst projectje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a beautiful bf creation.Love the tree and the gentle colors
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie creaties, leuk om het patroon zo in te zetten!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen