Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 1 februari 2013

Mi Amore



Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik mijn eerste kaart aan jullie tonen als Gast Designer. Een ontzettende eer en bij deze dus Thea en Jan, bedankt voor deze geweldige kans. De komende tijd zal ik 4 keer een kaart tonen en soms daarbij een klein "extraatje" doen en als "grand finale" een klein project.

Voor deze kaart heb ik uit de koopjessjop de Crealies InshapeMal no 1 gebruikt als basisvorm voor mijn kaart. Met Valentijnsdag aanstaande vond ik het leuk om uit de nieuwste collectie van Magnolia de Tilda met hartjespijlen te gebruiken. Ze is gekleurd met Distress Ink, h2o en heeft accenten gekregen met Stickles en met Glossy Accents.

Ook heb ik de binnenkant van de kaart versierd met een Magnolia stempel. Hopelijk vinden jullie mijn kaart mooi en laten jullie een reactie achter. Onderaan dit bericht heb ik de voornaamste producten geplaatst met daarbij de link naar de webshop.

En het extraatje dat ik deze keer voor jullie heb..... is het patroontje van het hartje dat ik heb geborduurd. Ga even naar mijn blog en daar vind je bij de blogpost van deze kaart ook het patroontje.

Groetjes Marjolein







Frame Curve
Crealies Inshape mal


Pion from my Heart II

Archival Ink coffee
Magnolia Cupid
Tilda met hartjespijlen
My Favorite Things
My Favorite Things

36 opmerkingen:

  1. Hij is SUPERS en heerlijke kleurtjes heb je gebruikt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje marjolein en leuk model.
    Groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marjolein
    een schat van een kaart in een prachtige vorm!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg. Ook de binnenkant.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ,leuk model.Heel leuk het geborduurd hartje.groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk en prachtig kaartje! Leuk dat je ons team komt versterken.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje ! Wat schattig dat geborduurde hartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart , en super afgewerkt ! Top

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I say many thanks for the info you provide to increase knowledge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like this post,And I guess that they having fun to read this post,they shall take a good site to make a information,thanks for sharing it to me.
    cara menggugurkan kandungan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. It's actually a great and helpful piece of information. I am satisfied that you just shared this useful information for us.
    Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen