Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 10 maart 2013

Bildmalarna Scarf


Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn eerste kerstkaartje voor dit jaar zien.
Ik had me voorgenomen elke maand er eentje te maken, maar dat gaat al niet meer lukken.
Ik heb voor deze kaart gekozen voor Scarf uit de Little Winged Friends van Bildmalarna.
Als basis wit en paars cardstock met DP van Bildmalarna.
Hierop een strook wit en paars cardstock met een rand eraan gemaakt met een doohickey van Magnolia. Daarop zit een prachtig stuk lint.


Het afdrukje is ingekleurd met distressmarkers en pads.
Daarna gestanst en geplakt op het ovale frame van Marianne Design.
Hier een parellintje langs geplakt. Het geheel geplakt op de kaart waar ik een doily heb gedaan en een stukje lila jute.


De swirl is gemaakt met een die van Cheery Lynn.
De bloemen zijn gemaakt van cardstock en DP met de mallen van Die Namics.
Parels erin en langs als versiering,

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

      

      

Nog een heel fijne zondag.
Groetjes Marianne

8 opmerkingen:

  1. een hele lieve en mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,wat een mooie kaart,prachtige kleur en een schitterende creatie om naar te kijken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kerstkaart heb je gemaakt Marianne, ik vind het werkelijk schitterend.
    Mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje hoor!

    Ik had me ook voorgenomen om er elke maand 1 te maken... De teller staat op 0. :(

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart.mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg mooi gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen