Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 4 maart 2013

Groetjes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie dag te laten beginnen met een beetje inspiratie. Deze keer een kaart en wel met een nieuwe magnolia, Tilda met grote tulp in pot. Het design papier is van Bildmalarna.


Ik heb weer heerlijk zitten kleuren met de Twinkling H2O's  op aquarel papier, wat blijft het leuk om te doen. Heerlijk aan tafel, vaak met mijn dochter van vier erbij, ontspannen aan de kleur. Leuk om dan te zien dat ze mijn genen heeft qua kleuren...haha!


Alle randen van het papier heb ik bewerkt met distress inkt, gewoon omdat het leuk is:-) Op de gele stans heb ik kleine stipjes met een  blauwe perlenpen gemaakt. De postzegel stempels zijn van Marianne Design. 

Ook heb ik weer de leuke scrabble letter gebruikt die jullie HIER kunnen vinden om mee te nemen.



Mijn boodschappenlijstje van deze keer:


           

Ik wens jullie allemaal een hele fijne maandag toe en tot de volgende keer maar weer!


8 opmerkingen:

  1. Mooie vrolijke kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart heb je weer gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekkere lente kleurtjes....prachtig gedaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterend kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige lentekaart Mieke. Leuk is die magnolia met detailpunt op haar rug. Erg mooi gedaan weer en die scrapletters had ik ook al gebruikt. Echt een hele goede tip was dit. Als ik zie hoe je hier groetjes meegemaakt hebt vind ik dit ook weer een super idee. We kwamen er alleen achter dat de letter W ontbreekt in het alfabet. Waarom?... Raar hè.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Mooi kaartje !!!

    En die letters heb ik gemist dus bedankt voor nog een keer de link...
    Zeker Jammer voor de Letter W , er staan wel blanke bij maar zou niet weten hoe je die maakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige mooie kaart, die letters had ik al, leuk! Je hebt ze op een leuke manier verwerkt hier, mooi gedaan.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen