Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

vrijdag 1 maart 2013

Sea of memories



The scent of the water
The sound of the sea
Make me ever so happy
Just to be ME

Alweer mijn 3e post als guest designer. En deze keer wil ik jullie graag attent maken op een geweldige tutorial door is gemaakt door een vaste designer van dit blog nl. Tina. Tina heeft een tutorial gemaakt voor het maken van een boekkaart. Hij is in het duits maar ook met heeeeel veel foto's. Als je een keer een boekkaart wilt maken, dan kan ik je deze tutorial zeker aanbevelen.











Voor mijn boekkaart heb ik een maritiem thema gekozen nadat ik bovenstaande versje op Pinterest tegenkwam. Natuurlijk heb ik daarbij het prachtige papier van Magnolia, Summer of Memories gebruikt en Ahoy Tilda. Aan de binnenzijde heb ik een Magnolia Doohickey gebruikt en aan de buitenzijde van het boekje de fancy tags stans van Spellbinders....

Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties. Het is zo leuk om te lezen! Iedereen die mijn voorgaande posts heeft voorzien van een commentaar, super bedankt!

Groetjes marjolein

5 opmerkingen: