Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 9 maart 2013

spring!!


hallo dames ,
wat later dan geplanned computer problemen !!
 grrr
 maar Jan heeft  me uit de brand geholpen ....
Wat heb ik gemaakt  voor jullie vandaag ??
 een paasdoosje met eitjes !
Het schattige stempeltje is van magnolia
Wat is gekleurd met de faber castell potloden.... wat werken ze toch heerlijk!!


Het papier wat ik heb gebruikt is van kaisercraft en creme cardstock
Onder de nestabilitie zit een taard randje en een stukje wondgaas ....verder heb ik mijn favortiete magnolia doohicky  weer gebruikt  de blaadjes doohicky van magnolia
de hartjes van de bloemetjes zijn met stickels gedaan en dat  geeft zo,n leuk effect !!
Ik hoop dat  jullie het leuk vinden ...
tot snel !!
Liefs Raffa

4 opmerkingen:

  1. nou op jouw kaartje is het helemaal voorjaar, maar buiten is het eventje anders.....je kaartje is prachtig geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Raffa wat heb je dit schitterend gemaakt, ik vind het werkelijk een beauty. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen