Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 20 april 2013

Uitslagen challenge 18 en 19.

Door alle beurzen van de afgelopen twee maanden en de enorme drukte zijn we tot onze schrik er achter gekomen dat we van challenge 18 "Coffee Time" de winnaars niet bekend hebben gemaakt. Sorry, sorry, sorry. We maken het nu allemaal goed, door van twee challenges de winnaars bekend te maken.

Allereerst de gekozen winnaar door het stemmen van Challenge 18. Dat is geworden:
De winnaar, gekozen door ons Krea 'Teja' Team is geworden
met deze kaart
Voor Challenge 19 "Spring" hadden we weer een record aantal inzendingen. Alle 33 inzenders heel hartelijk bedankt voor het meedoen aan deze challenge. Blijkbaar was iedereen wel aan de lente toe ....
De winnaar door middel van het stemmen is geworden: Cindy.
Het Krea 'Teja' Team had wat meer moeite om een winnaar uit te kiezen. Er zaten ook weer zoveel mooie kaarten bij dat het hele team de lentekriebels bij voorbaat al kreeg. Uiteindelijk is Chantal de winnaar geworden met deze prachtige kaart.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd! 
Jullie kunnen je melden via de mail zodat je de kadobon van € 15,00 kunt gebruiken in onze webshop. 
De nieuwe challenge "Koninklijk" verzonnen door Raffa is al weer enige dagen bezig, dus doe gezellig mee en laat je inspireren door de rondwarende oranjegekte. 
Succes met de challenge !
Groetjes,
Thea & Jan


19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, helemaal super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, wat leuk dat ik gewonnen heb!
    Super bedankt,
    Groeten,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhh wat ontzettend leuk en lief dat ik gewonnen heb met mijn Edwin-kaart! Super bedankt Krea Teja Team! Ik ga je een mailtje sturen Thea! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat supergaaf dat ik gewonnen heb met mijn koffiekaartje. Bedankt dames! Ik ga zo ff een mailtje naar je sturen. Ook alle andere winnaressen gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes dames! Allemaal gefeliciteerd.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames, mooie jkaarten, ik heb nog steeds niet ontdekt hoe je een stem uit kunt m=brengen maar dat komt ook vast nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen