Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 28 april 2013

Vogelhuisje ...



Hoi allemaal, 

Hier ben ik weer eens!
Vandaag heb ik voor jullie een vogelhuisje!
Het is een patroontje van Thea's Patronen,  
wat is deze leuk om te maken :-)


 
Het papier is van Bild Malarna "Blue tones" & "Cherry blossom blue"
Voor de rest heb ik kraft en wit cardstock gebruikt.
Langs één zijde heb ik deze kleine stempel van Fizzy moon 
gestempeld met blauwe inkt!

Voor de rest heb ik een vogeltje gebruikt, 
nog wat kant, pearlpen, parellint met hartjes, roosje, tekst, ...
 



Nog een hele fijne dag!


5 opmerkingen:

  1. Hallo anneke,

    dit heb je prachtig gemaakt, ziet er heel gezellig uit ook.
    fijne zondag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi vogelhuisje heb je gemaakt Anneke, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er vrolijk uit.Mooi gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen