Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 8 juni 2013

Cadeauzakje



Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer aan de beurt om jullie iets te laten zien.
Deze keer eens geen kaart, maar een cadeauzakje.
Ik vind dat altijd een leuke manier om een aardigheidje aan iemand te geven.
Je kunt er wat bonbonnetjes indoen, of iets anders lekkers, maar ook een lekkere douchegel of zeepje past er makkelijk in.

Langs de bovenkant heb ik een randje geponst met een pons van Martha Stewart.
Daarop een stuk DP van Maja Design uit de laatste serie.
Daarop een stuk oudroze cardstock met aan beide kanten dezelfde ponsrand.
Nog een ander stukje DP erop met een papieren doily.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distressmarkers, pads en twinkling H20.
Daarna gesneden en gemat op DP en oudroze cardstock.
Wat hotfixsteentjes en een vlinder.


Onderaan een rozet gemaakt met een strook papier waar ik met de Martha Stewart pons een rand aan heb geponst. Daarna met de scorpal om de halve cm een lijntje getrokken en om en om gevouwen. Daarna het geheel rond gemaakt en op een kleine cirkel geplakt.
Hierop wat blaadjes gedaan met twee zelfgemaakte bloemen met een kraal als hart.


De achterkant eigenlijk hetzelfde gedaan als de voorkant.
Daarop een frame geplakt met tekst erachter.
Nou ik hoop dat jullie weer een ideetje hebben, want daar doen we het toch voor.
Geniet allemaal van het mooie weer in het weekend en tot de volgende keer.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

      

      

  

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het een plaatje Marianne.
    Superleuk om idd cadeau te doen.
    Mooie kleurtjes en de rozet doet het heel leuk.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt....

    De ontvanger zal heel blij zijn met de gezellige cadeauverpakking.

    Fijn weekend.

    Groetjes,

    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer erg leuk Marianne, dat is het leuke, het is voor zoveel dingen te gebruiken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat heb je dit fantastisch gemaakt, ik vind dit echt een schitterende creatie, supermooi !



    Fijn en zonnig weekend, liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit wil ik wel kado krijgen

    super leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi zakje.Het zakje is al een mooi cadeau.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtig versierde cadeauzakje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creatie!
    Je blijft gewoon kijken naar alles wat er op zit! Heel erg mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen