Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

woensdag 19 juni 2013

Duo-Tina en Thea met een TAG....


Vandaag weer een nieuwe duo dag. Dit keer zijn wij....Tina en Thea weer aan de beurt. 
We hebben gekozen voor een TAG....met design papier en stempel van Bildmalarna.

Deze label is van Thea....


Hoe is deze label gemaakt...ik ben begonnen met een wit rechthoek, met daarop een stuk designpapier, en dit voordat je het plakt eerst chalken(beinkten). Aan de boven kant heb ik een hoek stans van Noor gebruikt en deze zit ook aan de rechter zijkant. Ook deze chalken. 
Linksboven zit een Magnolia stans( so wrapped lovely) en deze is schuin opgeplakt. Hier bovenop weer
een bingo kaart met de tekst...just a note...Links onder zit een doily van Cheerly lynn, deze heb ik uit design papier gesneden en ook met chalk bewerkt. Hierboven op zit een stuk design papier(de achterkant) en heb deze schuin opgeplakt met rechtsboven nog een bingo kaart. Aan de linkerkant zit roosjes lint van Joy.
Ik heb mijn Bildmalarna gestempeld en ingekleurd en toen met een nestabilite de vorm gesneden.
Aan de rechterkant zie je een bloementak, deze is van Memory Box met daarop bloemen van Heartfelt creations. Ook rechtsboven zijn de bloemen van Heartfelt creations. De tekst is ook van Bildmalarna....en klaar is je Tag...    


Gebruikte copics kleuren:

huid: E50 E51 E53
haren: E40 E41 E43
bloem,sokken en strik: RV0000 R81 R83
jurk: W00 W1 W3 W5

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden...

Dit is de TAG van Tina...


Ook Tina heeft een geweldige Tag gemaakt. Ook zij heeft gebruik gemaakt van een Bildmalarna 
stempel en het design papier. Diverse stansen van Magnolia, MFT  en Tim Holz.
Ze heeft de bildmalarna op een nestabilitie gestempeld. En door de Frantage rondom wordt het
een mooi geheel. 

Door tijdgebrek kon ik geen plaatjes erbij doen, sorry hiervoor....heb je vragen dan kan je me dat altijd emailen....thea@kreateja.nl

Veel knutselplezier en ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan....

Tina en Thea

9 opmerkingen:

  1. vind ze beiden heel erg mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige tag weer heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dames, mijn complimenten. Wat een prachtige tags zijn dit, beiden mooi van kleur en zulke prachtige mallen en details gebruikt. ik hou ervan als er veel te zien is en dat is hier zeker, je blijft er naar kijken dus ik heb genoten hoor.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wauw wat een prachtige Tags hebben jullie gemaakt met dit leive stempeltje er bij prachtige detai,s

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuuuuw Dames prachtige tags en super mooie details.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige tags dames, zo mooi en heel leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal schitterend dames.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen