Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 18 juni 2013

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Hallo allemaal,

Vandaag  is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
Ik heb een geboorte kaartje voor een jongetje gemaakt met dit leuke stempeltje van BildMalarna.


Voor de basis van de kaart heb ik een (grand) Nestabillitie gebruikt. Het design-papier kom uit een paperpad van Echopark; bundle of Joy (Boy). Het stempelafdrukje is ingekleurd met Faber Castell potloden.  De teksten zijn gemaakt met stempeltjes van Joy (Noor design). Het wolkje is gemaakt met een Doohickey, het hekje met een stans van Cottage Cutz en de bloemetjes zijn gemaakt met een pons van EK.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vonden. 
Tot de volgende keer!

SJAKKIE

deze artikelen uit de webwinkel zijn gebruikt:
       

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige babykaart.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie,lieve babykaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super lief en mooie kaart.

    groetjes karin

    ps ik heb jullie gemaild maar heb nog niets gehoord, is de mail aan gekomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superieure kaart is dit,
    Liefs Hanny
    Http:// tierelantijntjes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief kaartje heb je gemaakt Sjakkie, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje en lieve kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen