Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

dinsdag 11 juni 2013

Honeybee

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien. Ik heb besloten te werken met een stempel van een andere ontwerpster bij Whimsy Stamps, Elisabeth Bell, en de stempel die ik heb gebruikt heet Honeybee en is HIER verkrijgbaar bij Krea 'Teja'.



Roze is mijn absolute lievelingskleur maar ik houd ook wel van een beetje stoer dus toen ik DIT 6x6 Prairie Chic Collection van Bo Bunny papierblokje bij Krea 'Teja' in de winkel zag liggen wilde ik die wel HEEL graag hebben. Het is een heerlijke combinatie van stoere houtenplanken en suikerzoete kleurtjes zoals dit prachtige rozenpapier. Ik heb al het papier gedistressed met Distress Ink Frayed Burlap. De prachtige sierlijke hoeken zijn gestanst met de  hoekstans "Lace Doily Corner 1" van Whimsy Stamps. En achter de bloemen heb ik met kraft cardstock bladeren gestanst met het blad van de "Doohickey Leaf & Swirl" set. Wat witte parels, een witte parelswirl in stukjes, een wit veertje en prachtige bloemen geven de kaart net dat beetje extra.

En nog een close up van de afbeelding die zoals altijd weer volledig in 3D is opgewerkt. De bloemen heb ik bewerkt met een laagje Diamond Stickles (mijn favoriet).



Hopelijk heb ik weer voor een klein beetje inspiratie gezorgd en kunnen jullie vandaag wat tijd vrij maken om ook weer lekker aan de knutsel te gaan! Fijne dag allemaal!

Groetjes,

13 opmerkingen:

  1. Wauwwwwwwww wat een gave stempel en super mooie kaart heb je ermee gemaakt Mariska.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh ik vind het een schatje.
    Super lief stempeltje en mooi gekleurd.
    En knap om hem zo mooi in 3D op te werken.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat een schitterende kaart, super mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! Wat een fantastische, schitterende, mooie, leuke blabla hihi, gave creatie is dit! Wat een lief stempeltje en zo prachtig ingekleurd. Ik ben helemaal weg ervan, zo mooi gemaakt met al die lieve details, wat een plaatje is dit, een dikke 10 !
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whouw wat een gaaf stempeltje
    en je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt! Is idd prachtig papier. Stempeltje lekker stoer! Echt gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie wat is dit schitterend, zo geweldig ingekleurd ook, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhhhh Mariska...hij is prachtig...en dit is wel één van mijn favoriete stempeltje...
    Prachtige kleuren combinatie...top

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,mooi zo het afdrukje in 3d.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw prachtig deze 3d kaart super mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een geweldig mooi kaartje en dat stempeltje is werkelijk prachtig bewerkt!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen