Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 30 juni 2013

Kaart of Schilderijtje?


Lieve allemaal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hier ben ik weer!!!!
En ik heb nogmaals de zittende Tilda uit de kast gehaald met de bijpassende tekst "Just sitting here thinking of you.
Alleen heb ik er dit keer een grotere versie van gemaakt.
Tja en hoe noem je dit dan een kaart of een schilderijtje?

Ik heb met de ponsen set van Martha Stewart het kader gemaakt van bruin cardstock.
Dit is mijn basis van de kaart.
Hierop zit DP van Maja welke ik in model heb gestanst met de Grand Nestanbilitie label one.
Deze passen heel goed op elkaar en zo krijg je een heel leuk geheel.


Doordat je de stansen set van Martha Stewart gebruikt ben je aan bepaalde maten gebonden.
Ik vond die van 5 inch erg klein dus deze is 6.75 inch of terwijl 17.15 centimeter.


Ik heb het afdrukje eens gekleurd met de Fabers.
Wat kleuren deze super fijn.
Al is op de foto de kleur lastig te zien.


Ik heb ervoor gekozen om het hekje op een soort wippertje te zetten.
Zo komt hij heel leuk naar voren op je kaart.
Deze wippers zijn van Papermania en heten officieel Mini Card Spring.

Tot slot krijgen jullie natuurlijk nog even het gebruikelijke boodschappenlijstje.

Laten we beginnen met de stansen.

Joy:
Vogelhuis, Bank, Lantaarn

Marianne Design:
Hedera rank

Leane Ceatief: 
Hek

Tim Holtz:
Vlinderrand 
Bloemenstans  Decorative Strip Tattered Flower Garland

Sizzix:
Kader Thinlits frame Fancy Rectangle

Nestabilitie:
Grand label one

Stempels zijn van Magnolia
vlinders, tekst en Tilda

Papier en Cardstock
Maja DP Vintage Spring Basics
 Donker Bruin Cardstock

Stampendous Shabby White Embossing Enamel
Plakparels
Kanten Doily
Lint en kant
Bloemen

Faber Castell:
Nummers 132,189,191,172,174,278,179,178,177,101
De materialen zijn natuurlijk weer te vinden in de webwinkel.
Klik hiervoor op de link

Het was weer super leuk om deze creatie te maken, en kom dan ook graag weer terug op 9 juli met een nieuwe creatie.
Verder wens ik iedereen een hele fijne dag.

Lieve groetjes Noriko

7 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig vind ik deze! De kleuren naturel en een boel details. Je blijft elke keer wat nieuws ontdekken.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart heel erg mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt.Mooie details echt super.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Noriko!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n kunst werkje kan je inderdaad een schilderijtje noemen.
    Echt prachtig gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen