Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 16 juni 2013

Kaartje voor 35 jarig Huwelijk


Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien.
Het is een kaartje geworden voor een 35 jarig huwelijk.
Als basis heb ik een Go Kreatie mal gebruikt van creme cardstock.
Daarna een maatje kleiner van lila cardstock en toen DP van Maja uit een oudere collectie, maar deze combineerde zo mooi bij het afdrukje.


Als afdrukje heb ik de postcard stamp van Joy gebruikt.
Hij is geweldig! Het inkleuren heb ik gedaan met Twinkling H20 en distressmarkers. De randjes met distressinkt bewerkt en daarna nog met Frantage.


Onderaan een swirl van Marianne Design en roosjes afgewerkt met wat kralen.


De hearttag van Magnolia gebruikt uit het DP en afgewerkt met een kantje en lintje. De letters zijn gemaakt met een stans van Tim Holz en afgewerkt met paperglace.

Dit was mijn bijdrage voor vandaag. Ik wens jullie alemaal nog een zonnige zondag verder.


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
      

    

        

    

10 opmerkingen:

  1. schitterende kaart, prachtig afgewerkt en heel mooi ingekleurd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, mooie details,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty super mooi.
    Ik vind de kleuren heel mooi bij elkaar.
    Ben benieuwd welke kleur twinkling je heb gebruikt.
    Het is een heel mooi geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooie kaart
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik vind dit schitterend gemaakt, prachtige kleuren en details,
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt in paars super

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,mooie kleuren.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Marianne wat een schitterende kaart, ik vind hem helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen