Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 9 juni 2013

Love Trip...




Hoi allemaal, 

Vandaag heb ik een trouwkaartje op bestelling voor jullie!
Ik vond  dit afdrukje  daar echt perfect voor :-)
Het is een stempel van Whimsy Stamps "Love Trip"

Het papier vond ik dan weer bij de luchtballon passen, 
en is ook super leuk om mee te werken! 
Het is van Pion Design "Poem of Spring"
De randstans is van Whiff of joy & de hartenswirl is van magnolia.

Voor de rest heb ik nog pearls gebruikt, 
de bloemetjes heb ik gestempeld en uitgeknipt! 
Zo eens iets anders dan papieren bloemetjes of roosjes :-)

 

 




 Nog een hele fijne dag!


8 opmerkingen:

  1. Leuk, ik zou zo mee willen vliegen!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou zeker leuk
    ik wil ook wel mee vliegen hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO Wat een schatje is dit zeg, wat een ontzettende mooie creatie, mooi gemaakt.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach wat een schatje een mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooo...wat een lieve afbeelding! mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje Anneke, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,leuke afbeelding.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen