Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zaterdag 22 juni 2013

L.O.V.E.


Goedemorgen allemaal,

Het is voor mij weer tijd om jullie te voorzien van een beetje creativiteit. Ik doe in elk geval een poging:-) Het is inmiddels weer weekend, dus wie weet hebben jullie ook een beetje knutseltijd vandaag of morgen.



Het is een kaart met een afdrukje uit de nieuwe serie van Magnolia - Tilda in trouwjurk en het designpapier komt uit een paperpad van Bo Bunny - Isabella. De basis is van wit cardstock gemaakt en alle randen heb ik bewerkt met distress ink- Vintage Photo. 


Deze ronde ben ik aan de kleur geweest met de Twinkling H2O's op Aquarel papier. Ook deze inkleur techniek blijf ik super leuk om te doen! Tja...welke eigenlijk niet...hihi


Verder een greep in de stans bak gedaan en de kaart op de voor mij  typerende manier opgebouwd! Vind het altijd leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen manier daarin heeft, leuk alle verschillen te zien.



Op de vlinder rand van Sizzix heb ik heerlijk zitten 'kliederen' met de Fran-tage spulletjes van Stampendous. Een beetje van de ditte en een beetje van de datte een beetje van de zus en een beetje zo... Heerlijk!!! Met niet te vergeten een super leuk en altijd ander resultaat...

De kaart niet te vol, want dat vind ik erg jammer van het mooie design papier wat dan 'verloren' gaat. 

Hier onder vinden jullie mijn boodschappenlijstje van deze x:


                            

Dit was het voor deze keer! 

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke en lieve reactie's die jullie elke keer achterlaten en natuurlijk tot de volgende keer!


6 opmerkingen: