Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 27 juni 2013

Mijn 2e Gast Desigener creatie


Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien als Gast Designer .
Ik heb een paarse kaart gemaakt, en voor wie mij een beetje kennen,
weten dat ik eigenlijk niet zo van paars houd.
Maar het begint te komen,en heb voor jullie deze lieve Tilda gemaakt.

Groeten van Maris








6 opmerkingen:

  1. Beeldschoon gedaan leuke stempel heb je gebruikt.
    Fijne dag nog,
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lief en mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor....ik hou wel erg van paars, dus bij mij valt ie in de smaak...

    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,heel mooi met de bloemen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en mooi kaartje Maris, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen