Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

donderdag 13 juni 2013

Mijn eerst DT kaart


Hallo Allemaal,

Ik ben Maris en mag voor de maanden Juni en Juli gast designer zijn.
Ik voel mij zeer vereerd om bij het team te mogen zijn.

Graag laat ik jullie mijn creaties zijn.
Ik heb een lekkere zomers kaart gemaakt,met mijn favoriete stempel lijn Magnolia
Ook de Doohickey stansen vind ik prachtig

groeten van Maris









5 opmerkingen:

  1. Hoi Maris,
    Leuke vrolijke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je voor twee maanden gastdesigner bent.Ben benieuwd wat we allemaal te zien gaan krijgen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooie fleurige kaart
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je gast disigner mag zijn
    leuk kaartje heb je gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Maris,

    Leuk dat je gastdesigner bent, je kaart is in ieder geval erg mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een liever en mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen