Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

maandag 24 juni 2013

Tilda met rozetten.


Hoi allemaal,

Het is vandaag weer mijn beurt om iets te showen. Vandaag een kaartje met een afdrukje van Magnolia: Tilda twee rozetten.
Als basis heb ik een Go Kreate mal gesneden uit kraft. Daarna één uit wit cardstock en de kleinste is uit DP het blokje van Maja: Vintage Spring Basics.
De randjes bewerkt met een chalk en Frantage.


Het afdrukje is ingekleurd met Distressmarkers en Twinkling H20's.
Daarna gestanst met een nestie van Spelbinder. Deze Nestabilitie heeft meerdere frame's en ik heb er een aantal op elkaar gedaan. Dat geeft een leuk effect. Zeker als je met foam werkt.


De swirl is van Cheery Lynn en de roosjes en parels komen uit mijn voorraad.


Onder het afdrukje nog een tag van Magnolia gedaan met een lintje en charm.


Op deze foto kunnen jullie de diepte wat beter zien.

Nou ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie hebben gekregen.


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

      

  

     

    

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart is dit, geweldige mooi bewerkt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en leuk zo met het foam ertussen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterende kaart en heel mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een prachtige kaart.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt Marianne, erg leuk!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw schitterend Marianne, ik vind het helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen