Welkom

Dit blog is tot augustus 2013 bijgehouden door het Krea 'Teja' Team. U vindt hier alle creaties welke het team in de loop der jaren heeft gemaakt.
Vanaf 2015 laten we hier een aantal nieuwe artikelen in ons assortiment zien. We proberen hiervan ook zoveel mogelijk een voorbeeld of filmpje te laten zien.

zondag 2 juni 2013

You're so Sweet

Hallo allemaal,

Vandaag neem ik de beurt van Anneke over, die wegens omstandigheden niets kon plaatsen.
Ik had nog een kaartje in voorraad, maar niet zo'n hele drukke. Ik heb binnenkort heel veel kaartjes nodig, waarom? Dat laat ik jullie nog weten. En daar moeten ook wat minder volle kaartjes bij zitten.


Het papier is van My Minds Eye. Het afdrukje van Magnolia is ingekleurd met Faber Castell potloden.
Ik heb gebruik gemaakt van een Go Kreate stans, DooHikcey's van Magnolia (vlinder en bloemetjes). Het tekst stempeltje is van Joy! 


Ik wens jullie een hele fijne zondag toe!
Tot de volgende keer.

SJAKKIE 

deze artikelen uit de webwinkel heb ik gebruikt:
         

10 opmerkingen:

  1. het is een mooi kaartje geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje
    heel leuk gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje is dit, mooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjakkie,
    schattig kaartje!
    Ik herken het papier....mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem helemaal super Sjakkie, wat een supermooie kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en aparte combi van designpapier in frame en achtergrond! Op zich zou ik nooit gedacht hebben dat deze twee elkaar zouden versterken. Perfect van balans zo; niet te vol of kaal! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie en leuke kaart en natuurlijk mooie kleur.

    BeantwoordenVerwijderen